Sunday, February 12, 2012

Whitney Houston meninggal dunia

Just nak update tentang meninggalnya seorang artis yang pernah I cemburukan kerana wajah mulusnya waktu beliau remaja , (walaupun beliau berkulit gelap), Whitney Houston, meninggal pada usia 48 tahun. Mayat beliau di temui di Beverly Hilton Hotel. Punca-punca kematian masih belum diketahui.





Antara lagu-lagu beliau ialah Where Do Broken Hearts Go" and "I Wanna Dance With Somebody."




Ok guys... jumpa lagi. Nak keluar beli barang2 birthday si Shashal.

6 comments:

  1. eish2 ,acam tak percaya je..i suka gak dengar lagu2 dia MM....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la... kami pun terkejut. Muda lg kan Gie, baru 48, tp ajal tak mengenal usia.

      Delete
  2. Replies
    1. I rasa pun mcm tak brapa ramai org buat entry ttg kematiannya.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...