Sunday, January 13, 2013

Datuk Hajah Siti Nurhaliza dan tudung...



Dengar khabarnya, inilah imej terbaru & azam baru Datuk Hajah Siti Nurhaliza bermula usianya mencecah 34 tahun, 11hb Januari yg lalu.  (Terbaca di gua.com).    Happy belated  birthday to you Tok T...




p/s :    Tahniah juga buat sahabat2 saya yg membuka lembaran baru tahun ini.    Kalau nak tudung yang cantik2 dan murah... boleh cari I ye.. in shaa Allah, boleh bagi diskaun.



inginkan HALF MOON SHAWL yg cantik2 
dan lebih murah dari butik?.  Ya.. pasti akan lebih murah
jika anda like PAGE ini.

2 comments:

  1. saya dah 'like' page QSA Toi. milik kak Sam ke? memang tengah cari T-shirt muslimah. saya ada tinggal komen dekat gambar album :)

    ReplyDelete
  2. Wani - T.kasih. Thanks sebab LIKE..
    Ya milik Kak Sam.
    Kak Sam dah reply kat situ.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...