Tuesday, December 16, 2014

Azwan AF

Kacak budak AF yang nama Azwan tu!.   
Itu ari   Kak Mirror ada terjumpa  kat  bilik pengantin.
Tapi bukan Azwan yang kawin ye Dik Non..
Sila jgn nangis sgt. 
Kak Mirror  gi majlis resepsi kawan sekuliah.
Kellllaz kawan Kak Mirror tu.. buat majlis 3 hari 3 malam..
Kak Mirror pegi hari kedua.









Kita main masak2 dulu, nanti kita cerita pasal Azwan lagi.   Walaupun sekadar lempeng, tetap jugak berguna bila desperate dan ketandusan idea.   Kali ni kita berkenalan dgn lempeng mauripan.

1/2 kg tepung
1/2 bungkus mauripan.
1/2 cwn gula
garam secubit
air - sekira2 mcm kita buat jemput2..
Gaul sebati.... biar 10 min.   Lengserkan atas kuali.
Terbalikkan bila dah agak2 kuning.
Sedia dimakan bersama butter.



Berbalik pada kisah budak Azwan..  
(Azwan dalam bilik pengantin..)
Lokasi kejadian :   Kg Parit Jalil, Parit Sulong Batu Pahat Johor beberapa minggu yg lalu.




Santun budaknya lagi ramah orangnya si Azwan ni..
Kalau kat tv kita tengok dia hensem..
tapi live lagi hensem berganda2.
Macam ai ni...  tak tau la, adakah live hensem atau sebaliknya??. Khe3..
Kak Mirror doakan moga Azwan terus sukses dlm apa jua bidang yg diceburi.





4 comments:

  1. Kak mirror nyata jelita live atau pun tertunda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jelita ketika live atau siaran tertunda??. Wah!. Kelazzz!. Kekeke..




      Delete
  2. ooo budak ni... af tu...
    sdpp lempeng tu... ingatkn kn msk utk si azwan tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Azwan entahkan sudi nk mkn lempeng. Mkn dia mesti pizza K.Nor.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...