Saturday, January 3, 2009

CHATTING TIME!!!!!!

Oh ya teman-teman, Miss Mirror juga sebenarnya boleh ditemui di :

http://sam73.blogstarz.my/

Kita boleh juga berchit-chat di sana kalau free. Anda just CLIK pada MENU di sebelah KIRI,bawa cursor pada "TO ALL MY FRIENDS, IF YOU bla3" tu, then CLICK le...Maka akan keluar la "CHATTING TIME" kat tengah-tengah tu. Kalau lambat keluar double clik pada "bokdegedik". Ok check it out!!!!

To KN, should any problem arise..do contact me via email, kay! To all "KANGEN CHAT" members, you're invited...tapi don't worry Tok.. ruangan "KANGEN CHAT" akan tetap berseri dengan kehadiran BOKDE setiap hari..InsyaAllah, itu pun kalau hang tak h****. Sudah pastinya "KANGEN CHAT" adalah tempat persembunyianku... He he he.

"SAM73" adalah merupakan "rumah kedua" selepas "rumah lama" yang tidak sepertinya ini.. Sudi-sudikanlah dan klik-klik la apa yang patut kat situ ya puan2.

Eh lupa nak cakap, buat semua Tok2 Penghulu Blog, TOK dan IMZA...anda semua kan blogger yang tegar. Ranking memang tak boleh lawan punya, siap dari Mexico lagi tu Mie..so, alang-alang berblog tu alangkah bestnya kalau mendapat "duit" Kiah oiiii (curi sikit ayat kawan kita sorang tu). Ini la MM nak habaq kat you berdua ni.

MM ni just buat EXPERIMEN je dulu kay..(yg pasal "rumah kedua" MM yg boleh kumpul duit tu la). Ala suka-suka je. Jangan le ketawakan. Eleh..nak mengumpat le tu. Diulangi..EXPERIMEN ya..He he he. Apa-apa kalau you all berminat hubungilah MM melalui email ya.

Selain dari membuat sticker seperti yang IMZA nak buat tu, MM rasa kalau IMZA join yg MM cakap ni lagi memudahkan niat murni nak mempromosikan "KEDAI GLAMER IMZA"(tolong jangan mention nama "kedai hit" tu di blog MM ni ya tuan2/puan2, itu adalah tempat persembunyianku, blog MM ni dah meluas skrg ni ke serata pelusuk negara, bahaya kalau mention kat sini). Rasanya ranking "kedai" you all mesti HITS la pastu, pastu boleh claim dari Blogstarz pastu boleh belanja aku "BEG LV". Pastu aku happy. Yeee!!!

OK jumpa lagi.

P/S : Jika tak dapat masuk hari ni..cuba lagi la esok2 ya..sebab database ada sedikit problem ari ni.

2 comments:

  1. He he he ... MM sibuk dgn Blogstarz KN, anyway.. kejap lagi MM updatekan. TQ atas teguran. He he he.

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.