Saturday, September 7, 2013

Nama-Nama Kedai Daging Halal Yang Anda Tahu Di Negara2 Yang Pernah Anda Kunjungi. Sila komen.

Tetiba memory aku macam lupus pulak untuk mengingat balik nama kedai daging halal kat Aussie tu (maksud aku yg dekat2 ngan area Perth tu, apa yg ada ha?). Sapa2 tau sila cakap. Tak kira la kat Australia ke, New Zealand le, Italy ke... Korea ke.  Moga info2 anda, memberi manfaat kepada teman2 yg lain.   Kesian kwn aku gi Italy hari2 mkn pisang, mkn epal... epal pisang, pisang epal... kdg2 mee segera.   Balik M'sia terus cekudud.



kimchi 



Tetiba cerita pasal Aussie ni apa hal?. Nak melancong ke sana lagi?. Takde mananyaaa.... tadi terbaca entry Mummy Gee yg baru balik tangkap kangaroo buat rendang raya ritu. Terus terbayang2 memory kat sana.



Kelupusan memory aku mungkin berpunca dari  kesan2 termakan semut masa meneguk air hamper mlm hari tu la agaknya. Masa tu dlm remang2 cahaya corridor (malas nak bukak lampu hall sbb nak cepat), Qistina tetiba menjerit!. 


"Ma, apa dlm cwn ni???". 

                  
Dia blom sempat minum lg tp aku dah tertuang dlm mulut, cuma blom sempat telan sgt (tertelan sikit rasa masin2). Benda tu kecik2 je terapung2, aku ingatkan jelly, bila aku bukak lampu........ la 1000 ekor semut berbikini tgh berenang2... sib baik la tak minum habis... kalau tak dgn password2 belog aku sendiri pun aku terlupa.  LOL...


Eh oklah....  nanti aku nak sambung cerita lagi.  Hari ni kan hari minggu, jadi kita boleh buat entry  sekehendak hati, syok2 sendiri..... sbb tak ramai yg akan singgah blog kita.  Kalau ramai2, kita malu la nak membebel... nt org kata... kita mak nenek pulak.  T __  T.


nota :   IRP Darling - next time boleh la kita pegi Motel yg kwn blogger I pegi ni ye?.  Takde swimming pool tapi mcm menarik je.

No comments:

Post a Comment

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.