Thursday, April 19, 2018

Dari dulu lagi memang macam ni..

Ada tak orang macam ai ni yang mengangkut anak ke mana saja?. Walaupun ke fitting room.
Haha..

First time ai nampak fitting room dilengkapi permainan budak, "family fitting room" kata sales girl tu.  Shashal gelak2 bila ai letakkan  kat situ, sementara mamanya mencuba tudung2 depan cermin.  Cuba mende2 lain depan dia tak leh ler.. anak kita kan dah besar.

"Mama..  haha.. macam budak kecik je (mainan)."


Tak kisah ler Nak.. jadi budak kecik jap.

Perth ni alhamdulillah sebenarnya, sebuah tempat yang inshaallah selamat, cuma ai malas nak ambik risiko, malas nak menjerit ke sana sini mencari2 budak ni yg memang pantang lepa sikit je mesti ada je tempat2 lain yg dia akan singgah.   Jadi kalau jalan berdua dgn si bongsu ni, ke mana ai pegi, dia kena ikut.

Bercerita pasal anak lelaki, terbaca kat IG Datin Shahida Dato Aliff tadi, masa kat Tanah Suci anak beliau walau kecik (umur), tapi disebabkan badan nampak besar.. tak dibenar masuk mesjid bersama ibunya (jemaah wanita) .. maka beliau terpaksa solat kat luar. Ooo gitew!. Take note Sam. (Eh! Mcm ler ai ada anak kecik lg ye!.).

Oklah.  Itu je coretan Mak Mirror kali ni, ibu kepada 4 orang anak (3 org + seekor kaler belang2).


6 comments:

  1. Mama ucapkan selamat hari jumaat kepada sis sam puan syurga. Bestnya duduk perth. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Jumaat MH..
      Alhamdulillah Allah beri peluang merasa hidup di negara org.

      Delete
  2. Saya pun, akan bawa anak ke mana sahaja.. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Moga bila besar nt.. mereka juga bawak kita ke mana saja kan (kecuali dorang honeymoon).

      Delete
  3. Salam sabtu. Ibu singgah blogwalking blog sis puan sam syurga

    ReplyDelete

Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.