Thursday, October 16, 2014

Malam Yang Paling Menyedihkan

Sedih... membaca perkhabaran itu
Hingga mataku tak mampu
terlena.. bagai ada beban
tergalas atas kepalaku..
Mudah2an.. Allah melindunginya..
Panjangkan usianya..
Aamiin..


Tapi..
Aku suka kata2 ini..
menjadi sumber kekuatan padaku
mutakhir ini.. dlm tiap apa
jua perkhabaran.. baik atau buruk..



"Jgn bersedih dgn kematian..
Kerana MATI adalah permulaan hidup
di SYURGA.. nak masuk syurga
kena mati dahulu".


Ye... aku suka kata2 itu.. credit kpd Kak Raftah, hasil pesan seorang Ustaz.




p/s  tak faham kan dgn entry aku kali ini?. Tak faham tak mengapa.. cuma aku nak isytiharkan mlm ni sbg mlm paling menyedihkan dlm diary hidup aku. Thanks baca.






No comments:

Post a Comment

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.