Tuesday, July 3, 2018

Wordless Wednesday











12 comments:

  1. especially babies.. xyah nak tayang gmbr sana sni dlu. kalo boleh amek gmbr guna flash camera pun jangan. certain things elok simpan sorang saja =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg flash camera tu.. first time Kak Mirror dgr, Siti.. hihi. Ingatkan utk ikan je.

      Delete
  2. Selamat pagi Ibu ucapkan, akhir zaman lagi banyak cabarannya

    ReplyDelete
  3. Baja tu kwn aku yg buat...Beria ia dia suruh jual...Aku promote Kat blog je lah...Ni ngko cerita apa...kamera canggih ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok la tu.. peluang niaga jgn dilepaskan.
      Saya crita apa?.
      Laa penat je saya upload.. hahaha.

      Delete
  4. Mama singgah bertandang ke blog sis petang rabu ni.

    ReplyDelete
  5. ya penyakit ain ni pernah ustaz bagitahu, org yang punya pandangan mata yang tajam dia tak boleh puji orang cantik nanti orang yang dipuji tu jatuh sakit, bukan setakat untuk bayi tapi orang dewasa pun ada kena juga biasanya yang punya pandangan mata tajam ni orang2 arab kata ustaz..wallahu'alam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo tak semua org dikurniakan "mata tajam" ye Mama AA?. Haih.. ngeri Mak mendengornya. Sebaiknya sebut "masyaAllah" bila nak puji org . Atau.. tak payah puji langsung.

      Delete
  6. ya penyakit ain ni pernah ustaz bagitahu, org yang punya pandangan mata yang tajam dia tak boleh puji orang cantik nanti orang yang dipuji tu jatuh sakit, bukan setakat untuk bayi tapi orang dewasa pun ada kena juga biasanya yang punya pandangan mata tajam ni orang2 arab kata ustaz..wallahu'alam

    ReplyDelete

Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.