Sunday, June 18, 2023

Dinner Sekolah Anak

Last dinner dah menang best dress. Tak pasti sama ada dinner kali ni ada pertandingan tu lagi atau pun tidak, tapi  effort untuk menghensemkan diri tu Mama dah gigih terapkan pada my son supaya beliau nampak presentable dan charismatic dalam majlis.   Bukan niat untuk pertandingan tapi demi keselesaan diri sendiri.

Acara di malam hari.  Seawal pukul 4 petang dah ready dengan tuxedo baru dia.  Kali ni pilih kaler hitam, dia pilih sendiri.  Abah dia tengok bil, terus melopong terkejut. Haha.  Demi anak... ma abah akan lakukan apa saja.



He is not in this photo but this is their event.


Happy kemahen berkumpul dengan kawan2 yang masing2 juga berbaju segak mengikut tema majlis. 



Banyak kategori award dan my son dapat undian tertinggi bagi kategori ini..

 "Most likely to come back and teach at...... (yg ai sensor tu nama sekolah dia).".    

Thanks for the votes, guys. Mungkin itu hidden talent yang  guru2 dan kawan2 sekolah dia nampak kot. Harapnya masin la doa kawan2, jadi lah anak Mama seorang Tenaga Pengajar di sekolah tu. Atau  beli je terus sekolah tu Syg.   Doa ibu tiada hijab.. so kita kena doa yang extravaganza puan2.  Aamiin. 

Mama aminkan je untuk segala perkara2 yang baik untuk anak Mama.   Mama simpan kat sini dan kita try tengok nanti andai ia benar-benar menjadi reality.

2 comments:

  1. Alhamdulillah... Tahniah... Semoga menjadi anak soleh dan berjaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Illya Leya - Terima kasih tau. Aamiin. Mudah-mudahan.

      Delete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.