Saturday, December 21, 2013

Misteri Sebuah Gerobok Baju Yang Susut...

Baju2, tudung2,  kasut2, sunglasses, eksesori2  ai semua dah susut kat gerobok skrg ni....  

Dirompak??.
Dikebas halimunan?.
Oh misterinyaa........ :o

.

.


.


.


.



Tak.... semua dah "dikidnap"  si Ain..
Apa yg Mama  dia pakai......... itulah yg dia berkenan.
Dibelikan baru pun, belum tentu dia nak pakai..
Paling ai tak sangka, boleh pulak dia berkenan dgn sunglass kesayangan ai tu... ai kata, "Nah ambik jelah.. "

Ini bukan satu keluhan......... tapi KESYUKURAN..
sebab.... Mama boleh nyoping baju lagi..  ;)... Yey!!!. 
Errr..... jap2, tengok poket jap.




9 comments:

  1. He he he...ada anak pompuan gitu la kan MM...seronok boleh sharing2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagipun dpt mengelakkan pembaziran ZZ.... dpd terperok dlm gerobok tak terpakai.

      Delete
  2. seronok gitu, boleh berkongsi fesyen dengan anak dara sendiri :)

    ReplyDelete
  3. Ke mana tumpahnya kuah, kalau tak ke beg anaknya

    ReplyDelete
  4. Haa.... nampaknya taste anak dan mama sama.. oklah tu..mama ada alasan nak beli yang baru.....habisla IRP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la, satu alasan yg konkrit utk Mama beli baru kan?.

      Delete
  5. Emak dengan anak apa ada hal....hehe tak gitu MM....

    ReplyDelete

Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.