Saturday, October 27, 2018

Update blog guna status wassap..

Rasa macam nak delete belog je macam teman2 blogger seangkatan.  Tapi kang cemana plak nak niaga.  


Hmmm.... tak jadik lah..





4 comments:

  1. Jgn le delete Sam.. sayang

    Akakpun ada juga blog yang dah berbulan tak update tp rasa cam rugi sebab dalan tu banyak kisah suka duka anak bongsu akak dari mula2 dia lahir dulu sebelum tertubuhnya laman baru. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betullah... macam sayang pulak kan Umi sebab setiap hari masih digoogle oleh pembaca (maksudnya, info2 yg ada masih diperlukan org.. mana tau kot2 itu jadi asbabnya pahala).

      Delete
  2. janganlah didelete nanti jemu pula saya ni takde cerita kawan2 nak dibaca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reality dunia blogging mmg begitu, kawan2 datang dan pergi. Adakala sedih bila mereka "pegi" tanpa hint2 dulu.

      Delete

Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.