Friday, January 12, 2024

Rahsia Kurus 👻

Orang yang hebat itu, akan tetap sejuk di tempat yang panas.   Tetap manis di tempat yang begitu pahit.    Tetap berasa kecil meskipun telah menjadi besar.



Hari ni masak simple2 je. Itu pun nak dibelogkan.   Eh!.  Suka hati haku lah... bukannya kau baca blog haku pun.   Ha gitchew kalau ada orang yg nyampah.  Kekeke.    Puan2... dengar sini!.  Jangan biarkan orang lain membunuh karakter kita.   Ini dah 2024.  So.. Sapa2 yang buat hal.. alamat 3 kali Jumaat, ada lah tu nanti  emmmmmmm... malas nak sambung ayat... takut mulut ai ni masin pulak, maklum lah tgh makan sayur peria katakann.  Peria goreng cili padi.  Yummy!.




Selain sebab peti ais kat sini dah rosak (Aussie ritu rosak.. sini pun rosak.   Bersabar saja lah ye)..  ini juga cara kami berdiet.  Hari2 masak sayur.  


P/S : Anda menciptakan nasib anda sendiri melalui tindakan anda. Itulah namanya kifarah. Maka, teruslah berbuat baik kerana buruk baik semua ada pulangannya.


9 comments:

  1. kita nak sihat..kena makan sayur...

    ReplyDelete
  2. kak,, peria katak :((.. xboleh nak telan... pahit yg amat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak telan je LB, janji bleh jd cantik!. 😁😁.
      Tp yg Akak masak ni peria biasa, tak pahit sgt.

      Delete
  3. Orang2 yg suka iri dengki dengan apa yg kita tulis, tinggal kita tekan button BLOCK 😄. Memang tak sukaa sangat dengan tipe yg macam tu.

    Saya sukaaa pare atau peria ini. Pahit lagi sedap 😄. Yg masih kecil muda, biasa saya makan mentah, pakai sambel belacan, sedaaap 🤤👍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fanny - Makan pare mentah sy belum pernah.. pasti muka jadi kinclong ibarat kita makan lempuyang.

      Delete
  4. Bagus selalu masak sayur. Saya takde sayur sukar juga nak kenyang

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.