Wednesday, December 31, 2008

CATATANKU UNTUK TEMAN-TEMAN

Assalamualaikum semua.
Miss Mirror (MM) terlalu sibuk dengan urusan peribadi hingga tidak berkesempatan untuk mengemaskinikan blog ni.


MM ucapkan Selamat Bertemu kembali kepada sahabatku Jen.. Hai Jen!!! InsyaAllah jika berkesempatan MM akan copy paste buku hadiah Jen dulu yang berkaitan Amalan Sepanjang Hayat. Ianya sangat MM hargai dan InsyaAllah akan MM perturunkan kepada anak dan cucu.


Kepada KN, teruskan usahamu untuk berbisnes Kuih Peneram tu. MM sentiasa menyokong dari belakang tabir. Mulakan kesempatan yang diberi oleh-Nya itu dengan sebaik-baiknya semoga langkah yang seterusnya KN akan lebih bersemangat lagi. Mana tau ada kawan2 kat sini yang berminat nak order.. siapa tahu kan? Bio-asli pulak teruskan dengan cara enjoy!! Kita berbisnes dengan cara enjoyy!!!! Opps terlebih sudah. Umur kita semua dah nak masuk 36.
Terima kasih yang baru sahaja mendaftar menjadi ahli tu.. MM tak nak glamerkan nama makhluk tu kat sini sbb nanti glamer sangat susah pulak. Semoga dapat membina empayar yang lebih luas lagi nun di Penang tu ya Mat..


Ok... MM juga mengambil kesempatan ini untuk Mengucapkan Selamat Tahun Baru 2009. Azam baru? Sebagai muslim seelok-eloknya kita berazam menjadi muslim/muslimat sejati, tanya kepada diri adakah tanggungjawab kita kepada suami dan anak-anak semakin ke arah yang positif atau sebaliknya, ibadah kita semakin consistent atau semakin teruk. Bukankah itu yang lebih baik? Semoga terus sukses.
Anda boleh tinggalkan message di ruangan komen di bawah ni jika sudi.. MM akan jawab bila berkelapangan nanti sebab hari ni MM ingin meluangkan sedikit waktu untuk persediaan anak-anak yang bakal memulakan persekolahan. Sedih MM bila cuti dah nak berpenghujung ni sebab jerit pekik anak-anak tu dah merupakan satu melodi di waktu pagi. Tinggal si bujang yang tidak habis-habis dengan koleksi kereta toynya tu. Nanti MM uploadkan gambar koleksi keretanya tu. Mungkin juga anda ada koleksi2 atau hobi yang ingin dikongsikan pada MM, silalah email ya. Kita berkongsi hobi di sini ok.
You know what, sebut pasal gambar ni hari tu MM berbual dengan seorang pemandu pelancong, dia kata pernah bawa seorang artis ni (tak payah sebut nama la tapi terkenal la kat M'sia ni), dia kata artis tu enggan ditangkap gambar sebab takut kena mandrem. Ish.. ish ish... tak paham la MM, habis selama ni gambar dia terpapang kat media tu apa cerita.





No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...