Friday, April 3, 2009

2 comments:

  1. ala bokde ko letak post comment kat atas aku x perasan lak...wah aku tgk ko punya downline makin menjadi2...semoga suksessss...

    ReplyDelete
  2. Ya kerr.. ari ni aku blom sempat skodeng lg la berapa ramai downline aku masuk. Busy tadi melayan kengkawan lama aku kt satu portal tu.

    Tapi kalau ari ni lebih ramai dr semalam tu.. alhamdulilah..berkat sokongan ko selama ni..

    Eh klu ko dpt skodeng downline aku maksudnya downline ko jugak la tu.. klu nk tengok jumlah keseluruhan downline aku mana ko bleh trace..kecuali ko ada password aku.. betul tak..so, tahniah la buat ko COMEI.. mudah2an berkekalan hingga ke anak cucu.

    Eh comment ni aku masukkn dlm keadaan tak sengaja la..tp since ko dh tulis aku biarkan je.. nak maintain je la terus kt atas tu biar senang sapa2 nak order barang ke apa...td mulanya aku nak letak satu HTML ...tp x menjadik..blom sempat edit ko dh lalu pulak. Anggap je la ada hikmahnya..

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.