Monday, December 6, 2010

Madu Tiga

Assalamualaikum... Hari ini saya ingin mengumumkan kepada anda secara rasminya bisnes offline saya selama ini....

HONEY.... Madu ini adalah madu asli, dari hutan, tiada campuran gula.

packing untuk offline
RM40 sebotol - nama-nama agen akan saya umumkan
kelak... buat masa ini agen-agen hanya di JB sahaja.

Memetik kepada satu ayat Al-Quran :

"Hendaklah engkau membuat sarangmu pada gunung-ganang, dan pada pokok-pokok kayu, dan pada bangunan-bangunan yang didirikan oleh manusia. Kemudian makanlah dari segala jenis bunga-bungaan dan buah-buahan (yang engkau sukai) serta turutlah jalan-jalan peraturan Tuhanmu yang diilhamkan dan dimudahkan kepadamu (dengan itu) akan keluarlah dari dalam badannya minuman (madu) yang berlainan warnanya, yang mengandungi penawar bagi manusia (dari berbagai-bagai penyakit) sesungguhnya pada yang demikian itu ada tanda (yang membuktikan kemurahan Allah) bagi orang-orang yang berfikir.
Al-Nahl (16): 68-69

Memetik juga kata-kata ini :

"The next time you go for a workout, eat a spoonful of honey just before you start - it will hep you to go that extra mile and will rejuvenate your muscles quicker afterwards. Honey was even used by runners in the original Olympic games in ancient Greece."

"Try using honey as a hair conditioner. Squeeze a small palm full of honey into your hand after shampooing, and coat the ends of your hair. Wait a few minutes before thoroughly rinsing out to help with no frizz or flyaway hair."

Maka, dengan ini dirasmikan ....

packing untuk on line...




Kepada agen-agen yang baru dilantik, bolehlah menghubungi saya bila-bila masa kerana saya telah pun pulang ke tanahair. T.kasih di atas sokongan anda selama ini.




2 comments:

  1. waa MM...umm bila nak up kan info untuk online nye produk ni?

    ReplyDelete
  2. Waa sifu on line biz kita dah mai... hai Hany!!! InsyaAllah akan diupkan lagi.. masih dlm perbincangan dgn beberapa agen yg terlibat dan perlu penelitian lagi dari semasa ke semasa. Thanks ya atas keprihatinan.

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.