Monday, December 6, 2010

Gambar Mat Indera

I nak merapu la malam ni sebab ingin merawat hati yang terluka.... eh salah.... bukan terluka... tersepi...

Oleh kerana entry ni entry merapu.. sila jgn menyesal kalau TERbaca.

Sepi hatiku di malam ini.... tiada bulan... tiada bintang... Thanks pada yang sudi singgah di blog.... tak kira la malam ni ke atau siang tadi waktu I takde.... si COMEI mesti rindukan I siang tadi kan... sebab I takde... I merayau gi Kashmir la Mei...

Tu yg bila malam menjelang terasa sepi semula setelah seharian bersama "mereka" di sana.. Ngeteh-ngeteh di restoran pakcik ni... Eh makan nasi tu dikira ngeteh gak ke?



Silap... silap... bukan pakcik ni... ni gambar Mat Indra
(yg tergantung di restoran pakcik tu... sungguh unik... mana la dia dapat?)

Mana pulak la I letak gambar tauke restoran ni? Hilang plak.... takpe...takpe... lain kali upload.


lama tak ngeteh dgn 2 makcik ni... sesekali dpt berkumpul
macam ni memang tak cukup sejam..


Tapi alhamdulilah la hari ni dapat berjumpa semua adik-beradik I yg lain.... even tak semua. Ingatkan tadi dapat singgah rumah MS... tapi tak sempat la pulak.... Dah macam raya plak arini... merayau sana... merayau sini...

Eh I ingat entry ni nak berkonsepkan sedih.... jadi ceria plak.... You know what ... satu pelaris perniagaan ialah "SENYUM DAN CERIA" ~ itulah tangkal pelaris paling mujarab. (Terbaca kat Majalah wanita tadi).

Patutlah restoran pakcik ni laris je... sebab tauke dia rajin senyum dan ceria... So.... marilah kita selalu senyum2 dan ceria selalu... Cepat senyum! (sambil memaksa dengan menjerut leher).





2 comments:

  1. laaaa.. ingat betul2 ada rahsia td

    ReplyDelete
  2. KENGKAWAN - kenapa? nak pelaris ke? Memang itu la rahsianya.. SENYUM dan CERIA. Itulah tangkal paling mujarab.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...