Thursday, May 1, 2014

Snow Cheese Magic Pan Hari Buruh

Sebagaimana Anis, aku pun semasa kecil beranggapan  Cuti Hari Buruh hanya untuk mereka yg bergelar buruh binaan semata. Haha... Selamat Hari Buruh untuk semua tak kira apa jua kerjaya anda!!!.  

Ini menu kami untuk minum petang sempena hari buruh ...  SNOW CHEESE MAGIC PAN.. cara paling malas (sbb guna magic pan) dan resepi pun simple... tapi sedap dan gebuz!.   



Selamat mencuba.
resepi sila jenguk sini.
berminat dgn magic pan - wassap me 014-3832069 (serious buyer only!)
backout buyer - akan disumpah jadi ireng macam  magic pan!.  :D.  AWAS YE!.

2 comments:

  1. Mmg nmpk gebus tu..
    mula2 knor nk order satu magic pan..tpi bila bca sesumpah tu, takut plk..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..... jgn risau kalau Knor.... saya sumpah jadi putih gebu mcm snowcheese.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...