Tuesday, September 25, 2018

Suprise Birthday Untuk Anak

Konon2 nak buat suprise untuk si Ain..
Lilin dah pasang sampai mencair, tetiba si Ain tak juga masuk2 rumah.  Rupa2nya sibuk membawang dengan jiran sebelah.  Haa!.




Semua menu ni favourite dia dari kecik.     Puas cari tepung custard tak jumpa... beli je lah mango puding dlm paket.   Laici pun tak de yg cop halal, so malas nak beli.  (Tom yam lupa nak snap).



Tahun lepas Ain menghadiahkan dirinya seekor budak hensem ni. Alhamdulillah genap setahun dah Joco jadi peneman suka dan duka kami sekeluarga.




Bahan2 kek tak berapa ada la kat sini.
Ni Mama buat butter cake je.  Meski tak grand mana... ikhlas dari hati sbg tanda kesyukuran Allah kurniakan Ain yang melengkapkan hidup Mama, bergelar ibu di awal usia 20an.




Hadiah dari Qistina dan Shashal.  Alhamdulillah mereka bertiga ni sangat akrab 1 sama lain.   Mama harap situasi ini akan berkekalan sampai bila2 pun.


6 comments:

Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.