Monday, November 19, 2018

Hidup Ibarat Putaran Roda..

Ajar diri untuk hidup tak menongkat langit..
Kerana hidup ini umpama roda-roda..


.
.
.
.
.
Adakala dulu dibenci..
Sekarang disayangi..

Adakala dulu disayangi..
Kini menjadi paling dibenci..

Kesian pun ada...
Tapi nak buat macam mana..
Dah takdir "dia" macam tu.

Ehhh!.   Aku bukan cerita siapa2 lah..
Tapi buah strawberi..
Sejak kes beliau "dijarum" itu hari..
Fobia beb nak beli strawberi dah..
Some of them need to be dumb..
just because of the crisis..
Ada juga volunteer2 yg petikkan dan buat jem..

Well.. aku?
Makan buah2 lain je sekarang ni..
Spt pic atas tu lah..


Begitulah hidup..
Ibarat putaran roda..
Stawberi kena byk solat taubat
nampaknya tu..
Supaya sumpahannya berakhir..





p/s : Strawberry needle contamination: Accused woman motivated by spite, court hears..


2 comments:

  1. takde strawbery buah2 yang lain pun sedap tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tau lah sampai bila tah nak ilangkan fobia ni.. kena beli yg Cameron Highland punya kot.

      Delete

Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.