Wednesday, June 19, 2024

Selesai Qurban Tahun Ini

Tahun ni buat korban di tiga negara. Selain untuk kami, IRP buatkan korban untuk si Ain dan suaminya juga.  (Sapalah tak sayang menantu ooii?.  😁.   Haruslah).

Maka dgn ini mama doakan mudah2an Allah sentiasa mengurniakan  kebahagiaan buat keduanya dan melimpah ruah rezeki yg halal serta mendapat ganjaran pahala yg besar.  Aamiin aamiin aamiin ya Robbal alamin.




Pix atas lembu. Gambar paling bawah pula  adalah daging-daging kambing yang telah selesai dibungkus dan diagih-agihkan untuk masyarakat di negara-negara jiran. 






Semoga usaha ini diberkati dan membawa manfaat kepada semua.    Terima kasih kepada semua yang membantu melaksanakannya hingga selesai.   (Termasuklah lembu di dalam gambar di atas dan kambing yg tiada dlm gambar).  See you in Jannnah ye Moo and Mbek.  Insha Allah.


7 comments:

  1. Alhamdulillah ..CCL pun selesai ibadah korban pada raya kedua ..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah selesai sudah..thun ni SA x sempat nak join korban..insyaallah tahun depan...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah... Selesai ibadah korban nya...
    Semoga ada rezeki Linda pula tahun depan.. Aamin2

    ReplyDelete
  4. Aaamiiin semoga kurban kali ini mengajarkan kita ttg pentingnya arti ikhlas dalam berkorban dan segala sesuatu itu memang hanya titipan bagi kita.

    ReplyDelete
  5. aminnnnnn moga usaha kita mndpaat barokah dariNya aminnn~

    ReplyDelete
  6. Alhamdulilah. Moga kita diberikan rezeki yang murah untuk buat korban tahun hadapan.

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.