Saturday, September 28, 2024

Singgah Pasar Di Putrajaya

“VISUALISASI : Melalui visualisasi, seseorang boleh membayangkan diri mereka berada dalam keadaan yang lebih baik atau menjalani kehidupan yang lebih bahagia. Ini merangsang otak untuk membentuk laluan saraf baru yang dikaitkan dengan emosi dan pengalaman positif.”

Ok itu antara tip pemprograman minda, ditujukan kepada yang memerlukan.   Ai sebenarnya nak cerita kisah pasar malam best yang ai pegi lepas balik meeting di Putrajaya beberapa minggu lepas, tapi kan ai sendiri pun tak tau apa tah nama pasar ni.  Guane nak jadi Blogger JJCM yg tegar ni?. 😂😂




Kami makan terus kat meja2 yang tersedia di situ cuma agak panas sikit lah.   Tapi puas hati dgn segala belian.



Ai pergi pasar dengan high heels sebab baru habis kerja kan. Balik je, memang kaki rasa nak tercabut. Lepas tu, terus kena packing untuk terbang ke Ganu esok paginya. Serius penat giler! 🙈 Sorry sangat untuk adik ipar dan biras (Dr B dan Dr M) yang datang melawat my MIL kalau ada terkurang layanan. Tapi, mereka faham sangat gaya hidup kami yang memang macam roller coaster (kejap melompat ke sana sini) ni. Hidup memang chaotic, tapi sebenarnya warna warni itulah yang menghiburkan.


No comments:

Post a Comment

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.