Saturday, December 5, 2009

GAMBAR YANG BOLEH MEMBUAT AKU GEMUK

dua tiga hari ni ramai org asik tersebut2 sup gear box je... mula2 si Leha telefon ..dia kata itu la masakan favouritenya sekeluarga.... tak lama lepas tu kat blog Anis pulak, si Anis "menjelmakan" gambar sup gear boxnya yg menggiurkan... terus MM terliur. Kesiannn MM...terliurnya lah...

Sebelum "gear box" kereta IRP MM jadikan sup.. hahahaha... baik la MM buat sesuatu...

so... MM pun makan la sup ni sesorang... tak masak sendiri pun.. ngeh ngeh ngeh.. beli ler.

kalau lah gaplex (ejaan kena tukar kasi upgrade sikit) ada terjual... MM pun beli gaplex arini.. Wadix pun tak jual kat mana2 la.. MM pun nak cari wadix ni... ngeh ngeh ngeh ngeeekkk

oleh itu saudara/saudari Anis, comei dan BB.. rajin2lah mengupload gmbr2 yg "menggiurkan" lagi ya.. lama2 gemuk kawan korang nih!


hampir2 nak gemuk dah ni..

woii Ain!! Buat apa kt kebun bunga tu? Arini mama ajak pi tengok wayang cerita JA**NG dia tak mau.. mcm2 alasan... heee... sapa la yg nak kuajak tengok cerita Melayu ni?? Si Amy dgn Lin tengok wayang tak ajak aku... sedeyy..

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...