Sunday, February 14, 2010

MERAYAU KE KAMPUNG2 ORANG...

Ptg2 xde apa nk buat... Irp mengajak kami merayau ke kg2 org... bukan KG "KASHMIRKU" tp kg lain... mmg ini yg aku tunggu2... aku rindu utk merasai udara kg yg nyaman.. rumah2 papan yg indah.... org2 tua sibuk di laman.. anak2 dara sunti menaiki motorsikal.. si teruna mengusik di tepi jalan.. ibu-ibu memotong pelepah pisang... memang nostalgik...



rumah sapa la ni? aku pun tak tau.. hehe..



baik-baik... ada U.F.O terjun ni...

zasst!!!

hehe... tangki air da...
babai... bersambung nk maghrib!





7 comments:

  1. Jauh perjalanan
    Luas pemandangan
    Banyak pengalaman....

    ReplyDelete
  2. eh SP!! Semlm I ada juga snap gmbr pohon senduduk kt kg yg I merayau tu..tp bukan warna putih la..senduduk pink.. lupa plak nk upload..

    ReplyDelete
  3. Hehehe... sempat gak snap gambo senduduk yer...
    Senduduk pink mmg selalu jumpe...
    Yg jarang jumpe senduduk putih & senduduk purple...
    Tp yang lagi jarang2 jumpe ialah Senduduk Putih yg duk menaip nih... kan kan...

    ReplyDelete
  4. ya betul betul betul... yg tgh menaip tu sejak habis sekolah terus tak pernah jumpa. Pandai senduduk tu menyorok ya.. hehe..

    ReplyDelete
  5. Eh ade la skali dua jumpe kat opis HQ...
    Last skali rasenya kat L14 kan?..

    ReplyDelete
  6. ooo iyer x iya.. napa la bleh lupa plak ya.. time keja dulu kan I selalu berurusan dgn HQ.. ish memory teruknya I ni..

    ReplyDelete
  7. Haaaa nasib baik leh recall lagi...

    Dah banyak sangat masuk dlm memori tuh kot...
    Jgn dah full memory udah la, nak kena tambah Gigabyte kang.. hehehe

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...