Tuesday, February 16, 2010

SEMALAM DI MELAKA....

Ada yg bertanya semalam jem tak kat Melaka... emm... jalan tak ler jem tapi..

kat Medan Ikan Bakar Umbai memang jem...

tengok... jln lengang je kan? cantik mesjid tu...


kt JJ ~ memang sesak sebenarnya.. dlm gmbr ni tak berapa
menzahirkan kesesakkan yg sebenar...



MM ke Melaka bersama My SIL (Mama Wa kpd si Shashal) sekeluarga dan ditemani
my MIL...






3 comments:

  1. Jauhnyerrr makan anginnn...
    Patutla tak jumpa kat pekan SM...

    ReplyDelete
  2. jauh ke SP.. dekat je..
    MS - tak tido le.. sesaja je merayau2.. "hotel" free ada kt Melaka, rumah SIL, tp mmg tak berniat dr rumah nk bermlm, baju pun tak bwk.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...