Monday, April 19, 2010

ADA YANG CEMBURUKAN AKU? Siapa ya?


Waaaaa.....sob sob sob..... (ambik tisu jap ya..)

Sampai hati.... napa kau cemburukan aku...
padahal... aku tak pernah pun cemburukan kau....

?
>
?
>
?

jgn suspen-suspenlahhh!!!
"MASA"... TIME... you know TIME? Jarum Jam tu....
selalu cemburukan aku...
pelik la
Kenapa masa selalu cemburukan aku..
padahal aku tak pernah pun cemburukan masa....
selalu menepati masa ada la...
baru habis buat DONUT tu (gmbr bawah)
tetiba dah pukul 3.40 ptg dah....



Cam mana ni? Baru nak adap PC...
tetiba dah petang....

Cam mana ya?



6 comments:

  1. oh patutla sunyi je buat donat ye...pos laju kat aku le..tgh lapar ni

    ReplyDelete
  2. meh le dtg rumah aku...sedap & gebu donut yg aku buat hari ni..

    ReplyDelete
  3. Mama....ada iras2 sikit... hehehe...marah Mat Gebu membacanya.

    ReplyDelete
  4. kak nak donut...nampak cam sedap je...huhuhu...

    ReplyDelete
  5. Shah...bukan nampak sedap..mmg sedap pun..mkn la..hehe.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...