Monday, April 19, 2010

RM2 SAHAJA....... lelong..... lelong......cantik....cantik untuk RAYA tahun ini

Riyalin..... riyalin!!!!!!
bagi yg pernah ke Tanah Suci....pasti dapat
bayangkan kelunakan suara Pak Arab2 yg macho
memperdagangkan jualan di kedai 2 riyalnya.

Ok... itu kisah kat Mekah...
ni apa pulak kisah 2 riyal kat blog Miss Mirror ni...

Bukan baju ya yang berharga RM2... sorry....
bertuah le tuan kedai tu kalau nak bagi harga RM2 je untuk
baju-baju ni...

Takde apa puan2.... I cuma teringat..
hari tu I ternampak ada orang jual
lakaran dasar menjahit labuci ni orang jual RM2 sekeping.....

Oleh itu, I sharekan kat sini beberapa
keping yg I snap dari koleksi pakaian
berlabuci yg I ada..








Ni baju masa malam TIJB Grand Reunion tu ari...
baju ni agak kontroversi sikit semasa membuatnya
mengalah kebaya LINDA ONN... tailor tu mmg tau
nak kena cubit dengan I tu!


baju ni MM tak berapa suka sgt
sbb terang benderang... terpaksa pakai inner yg merimaskan..



baju ni pun jarang pakai....sebab mcm bulan purnama jugak...



ni baju yg paling terbaru.... ringkas je labuci ni...
uoll pejam mata pun bole siap...


tak cantiknya.... tak kemasnya.... sapa la yang jahit labuci ni ya??


he he he...

Siapa lagi...
Miss Mirror ler....

Ok puan2... dah tempah baju raya blom?
Kalau dah tak ada kerja tu baik ler jahit labuci2 ni...
daripada menjoyah dengan jiran-jiran sebelah
mengira perabot-perabot rumah orang... baik diam2 dlm bilik jahit
labuci lagi baik.... dpt jugak hasil...
RM1k sebulan pun boleh dapat, boleh jejalan melancong...
(tailor I yg cakap, ni I just copy paste
ayat dia je... Hik hik... sesaja la tu tailor I nak
membakar semangat... huhu mekasih tailorku...)




6 comments:

  1. yes...aku dah hantar baju raya kat tailor awal bulan tadi..aku tak nak terjadi lagi peristiwa macam tahun lepas...

    kali ni aku hantar kat tpt lain..serik wei...

    ReplyDelete
  2. yess... aku punn!!! Yeyy!!!

    p/s : tapi puasa dah ganti dr awal blom ya aku ni? Gulp!!!

    ReplyDelete
  3. puasa..hehehehe belum lagi ..biasanya last minit le

    ReplyDelete
  4. jom Amy raya ni kita jahit labuci sendiri...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...