Saturday, April 10, 2010

Dinner Di Rumah My MIL

My MIL (mother in law) kata... tak nak la snap gambar lauk pauk hari ni
sebab masakan biasa2 je...
MM kata...... yg biasa-biasa tu la sebenarnya yg
paling sedap!!!
Apa yang my MIL masak untuk kami hari ni?
?
?
?

of course my favourite...
mesti boleh makan menambah-nambah ni!!

sambal colet-colet...

bawal masak stim.....
ok... nak kena mandi awal2 hari ni
sebab catuan air masih berjalan di
perkampungan kami yang tercinta ini...
malam ni mungkin takde air kot..
(lupa nak tengok jadual catuan)
Bagaimanapun catuan air ini
dijangka berakhir pada hujung
bulan April ini.

2 comments:

  1. ohohohohohoho...bestnya MIL yg masak untuk u all yeaaa......

    ReplyDelete
  2. Mama...sekali-sekala bermanja2 & menggedix ..hehe... anak dia (IRP) pun tentu dah lama rindukan air tangan emaknya kan..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...