Saturday, April 10, 2010

BEAUTIFUL BLOGGER AWARD DARI HANY

Eh seronoknyaa...dpt award dari HANY
t.kasih Hany.... Beautiful Blogger Award??
Maksudnya blogger tu yg beautiful ke
atau blognya yang beautiful?
huhu!!! Rasa macam nak terperasan plak bila dapat award ni...
ehem...ehem...
Pastu nak jawab tag plak ya? Ok.. no problem... Hany tulis kat situ
minta tulis TENTANG DIRIKU....
~Suka tengok cermin ~ dulu2 la.. masa zmn2 remaja..
(blog ni mendpt nama dr habit buruk tu la)
~ nak cerita apa lg ya? makanan/minuman kegemaran?
skrg ni tengah gila minum cendol durian kat JJ Tebrau...
lepas tu jus tomato yg jual kt kotak tu...
makanan pulak ~ of course le yg ala2 kekampungan...
mcm kerabu2 ke, sambal belacan ke...
pastu suka sgt roti nan sambal tumis yang kakak jiran sebelah rumah
my MIL tu selalu hantar..
kalau dia hantar je roti nan tu... mesti MM sorang yang habiskan..
memang dasyat.. sedap giler..
dah cuba pun buat sendiri tapi tak sesedap dia buat....
ok itu je kot nak cerita...
Nak tag lagi beberapa orang?
Hehehe... ini yg masalah ni.... nanti I fikirkan ya...
skrg ni semua orang busy la... ada yg sibuk dengan kuliah,
ada yg penat baru balik overseas,
ada yang mogok dah tak nak berblog...
ada yang tak suka ditag
so... nanti I fikirkan semula
blogger2 yg rela ditag kat dalam senarai tu ya.. ok Hany.
Jumpa lagi.


No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...