Saturday, April 10, 2010

INI KE GAMBAR YANG PERNAH KECOH HARI TU?



Ya Allah! Jangan tanya MM gambar apa sebenarnya ni...... bermacam spekulasi dalam kepalaku ini.... copy paste dari FB.... tapi macam pernah ada orang email hari tu..... tapi sampai sekarang tak dapat jawapan.... ada sesiapa yang tahu pasal gambar ni?? Pak Nujum silakan.... CSI ke? Atau siapa2 jelah yang lalu lalang kat sini ni....

ADAKAH SAMA ADA :

Bini derhaka termakan sumpah ke?
Skandal manusia dan ****** hari tu ke?
Superimpose ke?
Patung getah ke?

Walau apa-apa pun jawapannya..... moral of the story ialah..... binatang (betul ke ni binatang?) punnnn sayangkan anak...tengok tu....muka sedih2 (agaknya hubby dia tak balik2) pun dia masih nak susukan anak dia....tak buang anak merata-rata pun.....pandai dia...

4 comments:

  1. hmmm...blh jdk patung.manusia ni kdg2 terlebih pandai.suka rekacipta...

    ReplyDelete
  2. @Anisalya... ya la kan..patung je tu agaknya... menggelikan je kan.. Thanks 4 yr visit Anis.

    ReplyDelete
  3. seramnya gambar tu akak. huhu.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...