Monday, April 12, 2010

JIMAT DAH AKU SEKARANG...

Apa benda yang jimatnya lahai Makcik Mirror (MM) ni????.... suspen....


biru yg menenangkan jiwa....



romantik....


balkoni yg mengadap pergunungan ala2 Kashmir yg segar dan nyaman
boleh la bermanja dgn si dia kat balkoni ni...
sambil menikmati jus oren..

JADI!!! Apa sebenarnya yang MM katakan jimat??
ni semua dekorasi rumah MM ke??

Ishhh..... buat pe I yg panas-panas
duduk kat Malaysia ni nak bertungku plak dlm bilik...
(panas betul cuaca kt JB hari ni)
semua ni ikhsan dari Mr. Google je...

Maksud I tadi....
skrg ni I dah jimat dari membeli majalah2
tiap2 bulan..... you jgn tak tau..
dulu hobi I ni mengumpul majalah hiasan dalaman...
sampai bergerobok-gerobok...
pantang nampak mesti nak beli...
(bukan nak deco rumah sgt pun... sesaja nak cuci mata..
nampak langsir2 cantik, landskap cantik2....terus berangan
sesorang)








No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...