“I got it for a bargain.” → Saya dapat dengan harga yang murah.
Semua mesti dah biasa dengar dialog macam ni kan?. (Apa Sam ni?. Of course lah). Tapi kedai Mr Bargain di Cannington ni mesti pertama kali dengar sebab ini kedai baru. Anak-anak saya pun belum pernah pegi lagi. Bila Mama Abah ajak semuanya tak nak ikut sebab tengah jadi ulat buku kat rumah.
Nak pilih kasut, kena rajin ambil sendiri dari rak ikut saiz kaki. Brand pun random, dan nasib-nasiblah kalau jumpa saiz yang ngam. Nampak kasut Clark yang elegant tapi tak de saiz pulak.😅
Sekali cuba Timberland ni… sedap giler! 😍 Tak sangka pula. Brand ni memang belum pernah masuk dalam koleksi kasut saya. Discount tak adalah banyak sangat, tapi bila compare dengan harga Malaysia, boleh tahan murah juga di sini dalam 50% macam tu. Tapi jika dibanding dengan belian on line dari butik Timberland sendiri kedai ni lebih mahal dan mungkin saya akan kerugian dalam RM60 macam tu. So… disebabkan saya adalah “Menteri Kewangan” yang kedekut di rumah ini, saya KIV je lah dulu. 😛.
Tip pegi kedai kasut - pakailah kasut yang selesa dari rumah, supaya anda tak tergoda dengan kasut baru.
Lokasi : 7/1296 Albany Higway, Cannington.




No comments:
Post a Comment
"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.