Wednesday, April 7, 2010

OFFICEKU TELAH MENJADI REBUTAN

Tetiba pc MM ni berhenti "merajuk"....


sedang memikir dekorasi untuk bilik si Shashal...
sejak beberapa hari lepas, anak MM tu
dah mula cemburukan bilik kakak2nya dan minta untuk dihias...
nak hias macam mana...sebab
buat masa ni biliknya tu menjadi
"office" mamanya... hias dgn meja PC je la dik....
next year la Mama hias cantik-cantik mcm gmbr atas tu....
ermm.... cantik kan warna-warna
hijau mcm pix atas tu?




apa pulak ni? ala... sayur bayam masak air je....
saja-saja upload sebab kemaruk..
sementara PC tak start merajuk lagi..

teringat bondaku memasak bayam goreng...
(bukan bayam yang digoreng mcm menumis tu) tapi digoreng jadi kerepek...
dah lama betul tak makan bayam goreng....

BAHAN-BAHANNYA IALAH....

Bayam yg jenis lebar-lebar tu...
tepung
ketumbar, jintan, garam, perasa

mula-mula mcm biasa la.... tumbuk ler bhn2 tu jd halus
pastu masukkan le ke dlm tepung
bubuh air sikit...
then celup le bayam tu ke dlm tepung tadi then goreng...

goreng crunchy2!!!! nyum nyum....






4 comments:

  1. 2 minggu notebook aku sakit..lamer tuu sampai aku dah hilang punca..almaklum la aku mane bleh klau sehari x pegang benda ni..
    dah mcm org hilang gf

    ReplyDelete
  2. la......siannya....aku sangka ko dah menyombong! Aku pun pc aku ni dah mcm nazak2 je ni..tp aku bagi jugak "nyawa".

    ReplyDelete
  3. apelak menyombongnyeee..cuber ko ckp saper yg sombong aku ker ko?? aku rase ko lg byk menyombong dr aku ;)

    ReplyDelete
  4. sombong apanya aku ni????? tak logik la ko ni.

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.