Thursday, May 20, 2010

NAK CEK RANKING ALEXA??

Masih ada yg tak tahu benda ni kan......
Ok puan2.... dah penat2 berblog tu ..... sila la cek sikit tahap mana keglamouran blog anda........ ok....kalau tak tahu macam mana nak cek..... sila la cek kat sini

Makin rendah jumlah figure yg alexa bagi, makin popular blog berkenaan ya Puan2...... jgn pulak bila dpt 6 juta menjerit kesukaan.... 1 juta lebih baik/lebih glamer dari 6 juta.....kalau dapat kurang dari sejuta itu dah cukup baik!!!!!! silalah... silalah cek..... I nak gi makan untuk kali kedua...... nak gemukkan badan....... babai..... jemput semua.

Apa yang telah I masak siang tadi??

kan I dah cakap itu ari.... ada lebihan sayur2an lagi
kat fridge sebab kesilapan teknikal....so, I celur2 la bender biar cepat habis
dan colet2 dgn sambal belacan plus tomato...
supaya tomato pun cepat habis sebelum rosak



ikan kering dari Sabah pemberian si Wa... my SIL

daging masak kicap..........resepi turun temurun....


sam-puansyurga

Ok dah cek dah keglamoran blog anda??? Glamer tak?
Kalau terkurang glamer.... usaha la lagi sehabis glamer
biar sebaris dgn artis2 glamer kat Malaysia ni...

2 comments:

  1. wah wah... glemer ker?..hahahha

    sedap nyer makan sayur mayur... klu nak lagi cepat habis, apa kata akak sedekah kat saya skit, compom cepat abis...

    ReplyDelete
  2. Zul... klu blog tak glamer pun at least jd lecturer terglamer pun ok gak kan..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...