Thursday, June 17, 2010

KERANA AZRINAZ MAZHAR HAKIM SAMPAI I TERLUPA TULIS ENTRY SEMALAM

Azrinaz Mazhar Hakim...
Apa yang membuat I tak buat entry semalam?

1) Semalam I merayau dengan anak-anak..... tidak la ke mana sangat pun, sekadar ke pasaraya yg biasa I pegi tu..... menghiburkan hati anak-anakku.... makan pun yg biasa2 je... western food di area Arena.... gambar malas nak snap..... entah la kenapa semalam segalanya memalaskanku. I  ajak mereka menonton wayang pun diorg menolak mentah2... itu la namanya anak-anakku... Selagi bukan cerita kartun kegemaran mereka...... jgn harap la.

2) Balik tu I dikejutkan dgn penemuan beberapa orang teman lama di FB...... Wah.. apa lagi... suka la I kan..... setelah sekian lama I nantikan kemunculan mereka di alam maya ni... terasa diri kembali muda 10 tahun bila melihat mereka maintain muda dan semakin jelita. Tu la I ni.... org lain yg jelita, I pulak yang perasan sorang2.....hehe... Hari tu ternampak cikgu lama I yg 20tahun lebih tua dari I, masih jelita berseri2... terasa so proud sgt.

3) Kisah penceraian Azrinaz Mazhar dan Sultan Brunei ~ Ini juga ada la punca yang melekakan I hingga terlupa nak tulis entry. Actually I tak nak komen banyak tentang perkara ini ya... so sorry......senang cerita memang dah takde jodoh... FULL STOP!!, cuma semalam tu la.... bila I terbaca.... I pun terus menggoogle kesahihan cerita itu........ sudahnya bila dah merayau2 dan merayau.... dan merayau tu....... terjelepok la pula pada beberapa buah forum...... terus membaca sampai lupa jalan pulang.. tu yg lupa nak tulis entry tu. :D

4) Memasak ~ ya puan..... kerana memasak la I sampai lupa menulis entry..... I memasak di malam2 buta.   Dasyat!! :D

5) Mengantuk ~ apa tak mengantuknya.. kalau dah berinternet sampai pukul 1 pagi.

Itu je la alasan-alasan kukuh kenapa I terlupa menulis entry semalam....... Malam ni mungkin bakal terlupa lagi sebab seorang teman lamaku telah berjanji untuk menghubungi I..  khe3...

3 comments:

  1. byk kalinya lupa..
    meh nk tlg igtkan..hehe

    ReplyDelete
  2. kakakakakkaa... byk alasan tu psai pa lupa..kekeke

    ReplyDelete
  3. Hai Soffya and Linda.. malam ni insyaAllah I tak lupa lagi...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...