Friday, August 13, 2010

JUADAH BERBUKA - RAMADHAN KETIGA

Apa yg IRP beli di bazaar hari ni?


puding buah? ada cheese tart??!!!!! bestnyaa.... Thank you Darling!!!!
Jgn perasan Miss Cermin! Mesti IRP teringat 2 anak daranya tika terlihat cheese tart tu di Bazaar tadi..
sebab mereka memang penggemarnya selain I sendiri.
karipap... I tak fanatik sgt... mesti ni karipap inti telur..
besar semacam je tu... hmm sedap jugak..
tapi puding itu lebih menyelerakan nampaknya..


ketupat, roti prata dan lain2...

Nampaknya bakal tak berapa laku la tomyam dan sup daging
yg I masak arini.... ya ke? Belum tentu... after sholat maghrib mesti
bebudak tu menyambung aktiviti makan..

(gambar2 tomyam, tempe dan sup daging yg I masak tidak dpt diupload
kerana masalah dgn blue tooth... blue tooth pun pandai
nak boikot I punya masakan...
mentang-mentang ada cheese tart yg ayu itu..
benci tau!!)

8 comments:

  1. sedapnya makanan2 itu...suka gak makan tart tu..yummy...

    bile nak ajak adah berbuke sama2 lak ni...hihi

    ReplyDelete
  2. Adah ~ amacam bisnes baju? Bila nk ajak buka posa sama2? Hahaha... nanti la klu I sesat kt Melaka, Adah stay kt Melaka kan?

    ReplyDelete
  3. Mama ~ ketupat arini tak berapa mengancam la...lembik....org tu salah isi beras agknya.

    ReplyDelete
  4. misti tomyan dan sup tu pun sedap jugak hhehe

    ReplyDelete
  5. Kengkawan ~ tak berapa sedap tomyam dan sup itu!!!

    ReplyDelete
  6. bisnes tak jalan...hahaha...member punya kain sebenarnya..tolong die jual..keke..bile2 pun boleh...tapi miss mirror la belanja..kekeke...

    bole je..ade je kat melaka nie..hihi..hope xde hal masa tu..:)

    ReplyDelete
  7. ADAH ~ ya ya je nk jumpa... I ni pemalu tau!! mmg ramai teman blogger ajak jumpa..tp sudahnya jumpa dlm mimpi je.. aritu mimpikan MAMA MIRAKI.. mimpikan Adah belum lg...mlm ni kot?

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...