Monday, December 20, 2010

PANDUAN BINA BADAN (Untuk Lelaki)

PANDUAN BINA BADAN UNTUK LELAKI
Wahai jejaka-jejaka Malaya.... lupakan tentang kekecewaanmu tidak dapat ngorat Lisa Surihani. Lupakan tentang seorang awek cun di office yang menolak pelawaanmu untuk keluar lunch. Cuba berdiri di hadapan cermin, lihat diri anda, lihat di mana kekuranganmu?. Muhasabah diri. Adakah anda setampan Shah Rukh Khan? Adakah otot-otot anda segagah Arnold Schwarzenegger?

Jika jawapannya tidak... apa kata anda sedaya upaya mengikuti tip-tip bina badan... (nanti I bagi link untuk anda). Mana la tau ianya akan meningkatkan percentage untuk gadis-gadis yang anda ngorat jatuh cinta pada anda.


Tapi betul ke pompuan akan jatuh cinta dengan ketampanan dan bentuk badan? Berbanding lelaki yang hakikatnya suka memandang luaran, khasnya kecantikan, perempuan sebenarnya mudah tersentuh dengan kebaikan dan perhatian. Jadi..di samping membina badan, cuba muhasabah.... caring tak aku? Macho tak tutur kata aku? Kalau kurang macho.... macho-machokan lagi.... hehehe.. Banyakkan membaca untuk menambahkan lagi ilmu. Tingkatkan PR.

Penuhkan ilmu di dada, jadi tak la orang kata tu kelu lidah untuk berkata-kata.... Makin banyak idea yang keluar dari buah fikiran anda, makin jatuh cinta perempuan tu... percayalah.....eh tapi tak la sampai merapu meratib...

Kalau nak membina badan... tadi I terperasan satu blog ni Panduan Bina Badan.
Tak tau la apa dalam dia tu.... uoll tengok la sendiri. I nak turun ke dapur. Jumpa lagi.

2 comments:

  1. MM...baguslah entry nie..sure ramai para lelaki nak luangkan masa dgn pekara berfaedah bila dah ada rasa nak takle aweks secantik lisa..hehehe

    ayu kan, kalau en zalie segagah nie..peeh...tak tahu dah nak kata apa...wow..

    ReplyDelete
  2. AYU ~ hahaha... gagah sgt karang susah nk bela plak..ramai tergoda. ;)

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.