Monday, January 31, 2011

Entry Gedix Untuk Nuffnang & Blogger Tegar yg tgh berkobar

I tgh mkn limau yg Uncle jiran sebelah bagi..
Thanks Uncle... banyaknyaaa... alhamdulillah..sedap
semua jajan2 tu Uncle.



Hmmm tadi I cakap dgn you kat tepon, I dah lama tak cek akaun Nuffnang I kan Puan Tasha (nama samaran beliau ketika anak dara) dan I cakap iklan DIGI tu pun dah lama tak sehati berdansa kat sini. Tapi nampaknya bila I cek akaun Nuffnang, kenaikan income tu masih ada. Wow!!! Ada la dlm beberapa juta....:P

So, sesaja ku tulis ini sebagai pembakar semangat buat u yg baru kembali ke dunia blog. (Pssstt.... beliau ni mengidolakan Cik Mat Gebu sebagai pembakar semangatnya.... wah! Cayalah Cik Mat.... Sampai ati la si Puan Tasha ni..... dgn I dia tak nak mengidolakan ker???.... income Nuff I pun juta-juta gak tau!).

Suka dengar bila member-member semangat berkobar-kobar macam tu. Ya la... lately ni ramai blogger macam dah hilang semangat nak berblog je. Ke mana tah menghilangnya depa ni. Tengah sibuk main sampan kat depan rumah la kot.

Puan Tasha... in my personal opinion... takde kreteria-kreteria yg specific dlm menentukan macam mana kita nak dapatkan B.E. Segala kreteria2 yg ditulis oleh blogger tu adakalanya betul... adakala tak jugak I persetujui. Blogger - sila jgn marah saya.

Senang cerita tawakal je sudah, asalkan kita dah register dgn Nuffnang, itu sudah satu langkah yg bijak. Menulis la dengan penuh keikhlasan dgn niat untuk menyampaikan ilmu.


p/s : I rasa tak perlulah U nak marah dgn I kerana mengeluarkan entry khas dan tuliskan nama samaran zmn gedik U ni........... sebab takde sorang pun tahu siapakah itu Tasha. U sendiri pun entah2 dah lupa dgn nama ni kan?

Untuk advertiser2 Nuffnang... silalah tambah2kan lagi B.E untuk saya.... bagi lagi 20 B.E ya...I'll do the best for you... trust me! ;)



6 comments:

  1. wow juta juta yer MM, cayalah ;)
    selamat kembali buat kawan nya itu eyr

    ReplyDelete
  2. Hany - juta rupiah... :D Thanks Hany... akan disampaikan ucapan Hany itu.

    ReplyDelete
  3. peeh..
    kalau tak ada yang nak jadikan kak MM idola..
    ayu nak lah...boleh?? heheheh

    ReplyDelete
  4. cube memahami entry walaupon tade kaitan dengan Freaky. huhu

    ReplyDelete
  5. wowwww!~lumayan BE akak, bangga sat. :)

    ReplyDelete
  6. AYU - adoiii kelakarnyaa.... tak logik la Ayu.

    FREAKY - harus difahami.. penat sis tulis ni.

    NADDY - sila jgn percaya.... juta2 rupiah je la. hehe.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...