Friday, January 21, 2011

Entry petang jumaat

Sesaja mencutikan diri dari FB buat masa ini. Alasan? Tiada apa-apa alasan. Sampai bila? Tak tau sampai bila..... I sekarang sedang asyik menikmati kehijauan kampung. Jauh dari hiruk pikuk kecelaruan kota.... Wah!



motif mengupload gambar ini?
Ini la alternatif untuk anda yang tak suka bercompact powder.
Bedak benang sila yg I nampak Makcik tu pakai semalam.


Harganya 100 kali ganda lebih murah dari bedak
compact yg I tgh pakai sekarang. ;)... huhu... jimat beb!
Patut la makcik2 tu loaded2 belaka. Best kan
duduk kampung.... eh salah.... best kan jadi makcik tu
sebab pandai membuat penjimatan.







Lunch hari ni.......... I masak makaroni goreng,
MIL pula masak brokoli celur cicah air asam, sup ayam
dan kambing berkentang masakan SIL.





Bibik pula tengah masak sambal siut cili padi kegemarannya...
boleh la I tumpang sekaki.

Nyum... nyum.......





8 comments:

  1. uih! sedap gila lunch!~bak sini skit

    ReplyDelete
  2. wahhhh .nak jugak makaroni gorenggggg ! :)

    ReplyDelete
  3. tang sambal tu yg terliur...wahhh MM rjin balik kg yer..bestnya......

    ReplyDelete
  4. Mama - sambal tu Mummy Gee pun suka masak kan? tu la, bila mkn td teringat plak kat Mummy.

    Mmg rajin blk.. ank yg baik la katakan.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...