Saturday, May 21, 2011

Semakin hari semakin comel....

Sorry..... sorry sorry dan sorry.....


Baru hari ni dapat on line. Thanks kepada yg sudi memfollow.

Laptop kami dah masuk ICU, dah nazak dari minggu lepas lagi....terpaksa la I beli netbook comel yg amat ni. Tu la memula kemunculan I dalam arena blogging dulu pakai PC....( yg saiz dia besar la jugak), pastu PC terkubur, beralih pada laptop pulak.... tetiba laptop rosak hari tu.. dah makin comel la pulak bila pakai netbook ni. Masih perlukan masa untuk menyesuaikan diri dengan kecomelan2 spt ini.

So, I minta maaf jika agak lama menyepikan diri dan tidak membuat kunjungan balas. Karang I dah puas menjiwai netbook baru ni, I buat kunjungan balas secara besar-besaran kay!

5 comments:

  1. hehehe..
    kak MM.. ayu kan, mmg suka dgn notebook...

    dah hampir 3 tahun bersamaku..

    PS: lama2 nanti okeylah ya

    ReplyDelete
  2. akak, fie neh klu boleh nk beli lappie beso2 tau. netbook neh x puas maen game. asek kena scroll down aje. geram ohhhh. tekanan btul maen game x puas. hahha

    ReplyDelete
  3. dah bg hancur pc gak ah , pasneh ley bli lappie gak . hee

    ReplyDelete
  4. AYU - o dah 3thn dah? MM tgh meng'ok'kan diri ni..

    FIE - mcm dah lama sgt tak borak dgn Fie.. pekabar? Fie - akak pun rasa mcm nk connect je netbook ni pd skrin TV, (ikutkan mmg boleh pun kan - tengok pd buku manual tv itu ari) Mesti puas ati kan tengok sebesar2nya.. cuma malas je nk godeh2.

    FATHIAH - la dah hancur gak dah PC Fathiah? Takziah...

    ReplyDelete
  5. MM,pakai netbook nie lecehnyer comel,payah tul terkialkialkan..anak akak dapat yg 1msia tu punya,jarang nak guna....hehehhe,tak per pelan pelan nnti biasa laa tuh..
    dah buat lum blended orange kek nyer..akak lum lagi..asyik lupo nak beli buah tu..kot beli lebey pos kerembau laa yer

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...