Sunday, June 12, 2011

FINAL AKADEMI FANTASIA 9 (AF9)?

Hattan pesan : "Kalau ditakdirkan jadi juara, dah bergelar artis nanti

jangan jadi super poyo"




Azri yg hensem...








berseri2 Kak Ogy kita malam ni...



Final Akademi Fantasia 9???



Eh malam ni ke final? Dapat gak peluang menontonnya sekerat dua.. sangkakan konsert dah berakhir semalam.

Alamak Hazama! I undi you kat sini je la.... handphone pun bateri dah kong dari semalam, cari charger tak jumpa, Miss Mirror baru balik dari kampung ni.. barang2 pun tak sempat kemas dah mengadap tv. Apa-apa je la kan... Wish you luck !




3 comments:

  1. sure MM dok sibuk lah nie.....
    kalau penatl. tidur awal MM.. esok2 baru kemas

    hehehe, pandai nasihat orang, ayu kalau baru balik dari jalan2.. pantang nampak benda berselerak.. hehehhehehhe..
    baju basuh sambil mengemas... hhehe

    ReplyDelete
  2. rumah freaky sume duk kumpul depan tv. tapi freaky x layan af

    ReplyDelete
  3. AYU - ni jap lg nak basuh baju.

    FREAKY - Amboii.. akak pun mula tak layan.. tp dah TERtengok.. last2 tak bleh nk stop.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...