Thursday, October 13, 2011

Sedih yang tak jadi sedih

90 tahun? Si Ariel ni dijangka koma hingga 90 tahun??

Mula koma sejak 2006, berat badan terkini 15kg je.

Ish ish ish....... kesiannn.......


Terinsaf I tetiba bila mendengar kisah bekas Perdana Menteri Israel ni.. Bukan Ariel Peterpan ya... Ariel Sharon. Ariel Peterpan apa khabarnya sekarang pun tak tau la... Tapi kan.. mana la tau, tetiba si Sharon ni terjaga dari koma dan bertaubat atas dosa2 silamnya yg menyebabkan ramai rakyat Palestine menderita, tangisan dan kematian. Mana la tau kan.. Jadi I pun takut nak cakap banyak.

Gara-gara terkejut melihat gambar terbaru si Ariel Sharon yg tak ubah macam....mmmm.. macam jerangkung entahla.. (malas nak upload sebab kata hari ni "Spontantenous Thursday" mana ada gambo.. ;P ) terus terbantut niat nak dengar lagu2 sedih yg kawan I upload kat blognya ni... huu memang sedih lagu tu (hampir2 I nak nangis mendengarnya... wahaha.. dasyat I kalau dah menjiwai watak).... tapi kan... tak jadi sedih pulak bila baca kisah Ariel.. malah jadi insaf... betapa kerdilnya kita di bumi Allah ini, segagah manapun.....akhirnya bila tua.. begitu pula pengakhirannya... nauzubilahiminzalik.

p/s Entry spontan yg tak jadi spontan sbb kena refer2 and wat homework gak akhirnya sbb nak tau sejak bila dia koma... hehe.

No comments:

Post a Comment

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...