Tuesday, November 1, 2011

Isteri cantik rumahtangga bahagia? Benarkah...


Hmmmmmmmmm....


whatever lahhh!!!!!!

.

.


Tetapi lelaki itu lupa pada satu perkara...
Cuba kaji pulak perkara di bawah ni...

.

.
scroll down...







Oppp scroll down lagi...

Benar atau tidak...
itu wallahualam la kan...


kalau nak sahkan perkara ni..
tanyalah orang-orang yg cantik..

So, moral of the story...
terimalah pasangan kita seadanya..
Bak kata bijak pandai..... pandanglah isteri dengan
pandangan hati,

kerana ia pandangan hakiki.

p/s : tetiba teringat sorang kawan... sanggup menggemukkan badannya yg selim melim bagaikan model semata2 kerana didapati suaminya berskandal dgn pompuan gemuk.. cemana pulak tu ya..

16 comments:

  1. Tu la kan... demi suami tercinta, wanita berkorban apa saja.

    ReplyDelete
  2. Nurul Faezah - citarasa tiap individu berbeza2..

    ReplyDelete
  3. I suke bila Isteri cantik kalau ramping tu Bonus pula.. hari2 mesti nak berkepit.. hehe... kalau curang tu terletak pada diri masing2. pandai buat pandai cover.

    Salam kenal,
    Mr J
    http://wwww.pengeRindu.com

    ReplyDelete
  4. Pandangan yg jujur dr kacamata seorang lelaki ya Mr. J... thanks.

    ReplyDelete
  5. kesian dgn wanita yg tak cantik kan... apakah mereka tak da nilai

    ReplyDelete
  6. CUTE OVEN - Bagi saya tiap wanita memilikki kelebihan tersendiri..

    ReplyDelete
  7. cantik ke x cantik ke itu bukan ukuran , yang di pandang hati tue..

    ReplyDelete
  8. sebenarnyer tepulang pade diri sendiri... pada hati dan peribadi.. ade orang dah cukup sempurna tp lelaki tetap carik lain..dgn banyak alasan lagi tau...

    ReplyDelete
  9. ATY - itu lelaki yg tak tau bersyukur namanya.. ;)

    ReplyDelete
  10. hi MM, rindula kat u:)i bukan apa, haritu macam merajuk kejap taknak berblog dah, tp lately ni rasa rindu sesangat, anyway insyaAllah lepas ni aktif balik

    P/s: kurus atau cantik bkan penentu kebahagiaan kan, yg penting keikhlasan hati;)

    ReplyDelete
  11. Miss you too Dr. Sirna..
    Ala you ni.. jgn la merajuk2 lg pasni tau.. sunyi dunia blogging nt tanpa you..kekeke..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...