Wednesday, January 18, 2012

Suami I balik lewat... sangkakan dia pegi keja... oh dia tipu I..

Suami I balik lewat sikit malam tadi...
I sangka dia gi keja....
(sebab dia yg beriya kata dia gi keja)
rupa-rupanya....



?


?

?


Tapi.....

Benarkah?...



Aku tak percaya..

.

.

Pulang tu I tak sempat
menyambutnya di muka pintu...
sebab dah tetido..



Bila I terjaga..
I turun ke bawah..
Sementara dia masih
di bilik air...

(Then korang rasa...
adakah utk babak ini I sedang men'skodeng
handphone dia
mcm drama2 tv itu?)

Oh tidak...






I nampak ada dua ketul gula2 kegemaran
kedua2 anak kecilnya itu di atas meja makan..

Mungkin dia singgah di Petronas - bisikku...


Eh... donut pun ada..
Ni mesti dia pegi Jusco - aku berbisik-bisik lagi dlm hati


Then...

I pun melangkah ke dapur
dgn penuh perasaan trauma...
sbb teringatkan kisah si Wardina...
(dari semalam asyik cerita
pasal Wardina je kan aku ni...
ya la... takut aku baca kisah dia dan
perompak tu).


tetiba...


.

.


.


.

.

.


.
mengintai jap..

.


.



.


.

.
Waaa!!!!



Munge!!!!!.... I likeeee.... Thanks so much la lalingg!!!!
Mujur I gi dapur..... ada birthday suprise
terselit kat peti ais rupanya...

tq... tq.... tq...





Ok close up sikit utk menyerlahkan lagi
kesegaran bunga ini... ya segar sebagaimana
segarnya love'ku kepadamu suamiku.... bluekkkk... geli Mak Bedah
baca...





Sah la ni... hubby I baca blog I.. semua cadangan birthday present yg I tulis utk
my blog readers dlm entry I sebelum ini dia tunaikan utk I.... kekekeke.. but I likeee...
tapi coklat2 tu
sebahagiannya utk jiran tetangga yg akan menyambut
Chinese New Year.



Hehe... thanks baca. Jumpa lagi.

11 comments:

  1. Perghhhhhhhh, best gila tu. Ingatkan entri pasal suami main kayu tiga..

    papepun, anda beruntung!

    ReplyDelete
  2. A'ISAH - Hehehe.... mintak dijauhkan.

    Beruntung eh? InsyaAllah.. amin.

    ReplyDelete
  3. yeay..ati bermunge-munge ni bila dapat coklat n munger.....

    ReplyDelete
  4. kite suke... kite suke... happy birthday!!..

    ReplyDelete
  5. waaa MM..bestnyerr...boleh tiru juga neh teknik tu..kekekekekee.. skali dapat adiah rembat semuaa..

    ReplyDelete
  6. wah romantis dan kreatif... bleh tiru...

    ReplyDelete
  7. EN. ZUL - Romantik eh mcm tu? :D OK.. dipersilakan meniru utk kebahagiaan rumahtangga.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...