Sunday, January 29, 2012

Terkesima di dada pantai Senibong...

Alhamdulillah.. tercapai jugak impian aku nak menyedut udara laut hari ni....
Walau bukan di Hawai... segar seluruh urat saraf melihat keindahan laut ciptaan Illahi.

Hari minggu, hari untuk mendera kengkawan dgn gambar-gambarku yg besar gedabak... apatah lg bila aku dpt tau, you all yg kat KL nun.... semua line berdezupppp kan? Unifi kan?







 IRP bagai dapat menghidu pulak apa yg bininya tuliskan dlm entry sebelum ni (melalui "cctv", dia takde pulak menjengah blog aku pd hari ni)....aku ada menulis yg hari ni aku teringin sgt nak jenjalan pantai..... mcm dah mengidam sgt.

Akhirnya sebelum kami "shopping dapur" di Jusco, alih2 IRP ajak kami singgah makan seafood di Senibong.....




Maka, dapat la jugak aku merasa deruan angin laut yg sepoi2 bahasa ni...










dan...Jelly kelapa yg sudah terhidang 
di atas meja ini... sedap dan segar!





dan..."ubat" jerawat paling berkesan ni...:D
but I likeeeeee.... crunchy2 lemak2.. sedap.





dan... laici kang sejuk kegemaran aku ni...








dan... hiasan2nya yg cantik ni..








dan... Oh ya...Ini bukannya aku... Nanti korang ingat


"Eh Kak Mirror dah kembali muda?".. Terus nak
mintak tip awet muda ngan aku plak.





Sebenarnya aku mcm nak tanya je dgn waiter tudung merah ni tadi


"Kat mana adik beli tudung yg cantik ni?"


... tapi mulutku bagaikan terkunci, terkesima.. terus aku buat2 snap gambar pemandangan, alih2 tersnap kat muka dia... sorry dik.. tak sengaja..






rasai kangkung goreng belacannya yg segar...





ikan siakap tiga rasa...












Tempat solat tak susah... restoran ni depan mesjid je..jln kaki tak sampai 5 minit dah sampai...






Ok la..... aku nak menjadual buku si Shashal.. Isnin dah nak sekolah balik. Anak you all dah pandai dah menjadual buku sendiri?






10 comments:

  1. Replies
    1. I pun dah lama Gie, ni la baru dpt pegi lg.... tp don't worry.. kat sini takde "tomyam kelapa" favourite you tu. :D

      Delete
  2. yehahhhhhhhhh!!
    tempat date ayu masa kami baru diijabkabulkan..
    heheheh..
    hampir 6 bulan asal jumaat ayu date ngan en zalie disitu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhu... nostalgik!!! HARUS kena pegi lg tu Ayu.. utk menyegarkan semula kenangan.

      Delete
  3. pestime sy mkn kt senibong,
    mmg heaven giloss ngan seafoodnyer.. =)
    pi mlm ari, chomel sgt view lampu neon spore dr jauh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leily - saya pun suka tgk view dia tu.. walau tak sehebat PD mahupun Tioman tp ok la jugak..

      Delete
  4. cantiknya permandangan di situ...layan seafood yg amat menyelerakan lagi.seronoknya kan.

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.