Sunday, April 21, 2013

Alang-alang terperap kat rumah


Assalamualaikum...
Haiii..... jemput makan.   Lunch kami yg tak berapa glamer, tapi sedap kot rasa2nya.. (agaknya la).
Kita tak ke mana2 arini, alang2 dah terperap kat rumah... elok la meniaga besar2an...( kengkononnya la..).
Jom!!





code : SCRE 0048


code : SCRE 0047

code : SCRE 0049

CODE : SCRE 0051

CODE : SCRE 54

CODE : SCRE 0052

CODE : SCRE50


sebarang pertanyaan sila emailkan ke :  missmirror@ymail.com
atau boleh PM kami di SQA Toi Galery.



Tak best la sekadar upload2 gambar pastu say good bye, takde kepuasan menulis...... nanti kita 
buat entry  lain plak ye... tunggu!!!

16 comments:

  1. Sam, yg kod 50 Dan 51 ada stok x?

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Adda - Waalaikumusalam.... Terima kasih... mmg cantik dan harga pun berpatutan.

      Delete
  3. Sam,

    free size nie tahap macam mana?
    Cik Yong nie kan raksaksa gorgop..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Yong... Raksasa gorgop?. Hehe...

      Ni free size fit until 44...

      Delete
  4. okeh makanan tu sedap dan lagi satu tengah berkenan pada satu baju..kak mirror jahat telah goda intan..eheh..jap2 nak hitung poket dulu..ngeh ngeh..kang intan rojerrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. duit Intan kan berkepuk2, bisneswoman kan.. tak payah dah nak hitung2 lg... on je.. kang lambat abis tau!
      hehehe.

      Delete
  5. kak mirror,sms no hp kak mirror leh? tadi intan email akak..takut akak x bukak..0173218351

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jap darling ea.... K. Mirror busy sikit pagi ni... nt K.Mirror sms jap lg.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...