Wednesday, January 1, 2014

Blogger MATANG Memang Murah Rezeki... ; )


Alhamdulillah dpt shawl free arini!.  Makcik menang contest FB lagi.. dasyat kan Makcik berFB, sampai asyik menang contest je.  :D.  Mesti korang pun dah jenuh nak ucap tahniah.... haha..  jgn ler mare, org2 tua mmg murah rezeki Noks...... Eh tua pulak.... MATANG (ha!! baru sedap sikit didengar). :P    T.kasih FIEZLIZ HIJABISTA.  





Belum sempat jumpa Kangaroo lagi hingga ke hari ni,  ptg tadi gi Perth Zoo, dah berlawo2, sampai2 sana dah tutup rupanya.   Oh kejam!!!!.  Oh ya, ini la baju yg Makcik beli kat kedai buah itu ari, cantik tak?.
 
 
 
 p/s :   Ber"makcik2" pulak kita arini ye............... sesuai la tu dgn tajuk....
 

12 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki
    cntik,orgnya lg cntik..

    ReplyDelete
  2. Oh oh oh..tak balik lagi kome? Cikgu dispilin dah nk hantar surat amaran 1 tu.. haaa.. ni mesti hadiah sebab exm kak ain baik ye? Seronok semuanya tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak Aisy...... terkantoi. Syyyyyy diam2 tau!.
      Byk keja blom selesai lg ni.

      Delete
  3. cuti sakan... balik bawak kangaroo seekor.. kita pakat ternak ramai2 kat sini.. hee hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...... ok2 Deq Su, nt ai cuba culik sekor naik flight...

      Delete
  4. Bestnya jalan2 ostrolia. Tudung tu sebijik tudung liza la. Cantikk! :)

    ReplyDelete
  5. Murah rejeki...agak2 nak sedekah hadiah tu meh anto kat mokcik ni plak...heeee

    ReplyDelete
  6. makcik?? tak nampak mcm mak cik pun...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...