Monday, January 20, 2014

Rahsia dari Ustaz

Rahsia la sangat.   Haha... takde la.. (sebenarnya tak tau nak bubuh tajuk apa).   Itu ari Ustaz si Ain ada bagi doa ni untuk Makcik amalkan.. tepek la kat sini utk kita sama2 amalkan.. (thanks Ustaz..).

Cara2nya...
*Si ibu kena baca doa ni  dan tiup kat ubun2 si anak masa diorang tido... supaya anak mengingat semula apa yg diorang dah belajar.. 





Jom amalkan... kot nasib kita jadi macam Syeikh Abdulaziz, yg telah melahirkan seorang anak yg soleh,  Imam Mekah lagi!!. (Al-fatihah Untuk Sheikh Abdul Aziz yg telah kembali ke rahmatullah rabu lalu... takziah kepada anakandanya Dr. Abdul Rahman Al-Sudais, grand Imam of the Mesjid Al Haram serta keluarga).    


Pening tak baca ayat Makcik ni?.  Masih boleh difahami la kan... berbanding  twitter2 yg tak sahih yg Makcik terima semalam yg mana diorang salah faham kata si anak pulak yg meninggal. Terkejut Makcik... Si Ain sampai berlinangan air mata mendengarnya (coz he is one of her idol).


Sedikit info tentang Imam Sudais..
* He was born in 1961 and is a doctor by profession. He is known worldwide primarily for his beautiful recitation of the Qur’an (which he memorized at the age of 12). 




4 comments:

  1. tau dah ayat tu ...cuma tak baca selalu..alahai..memang selalu lupa je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ye?. Tahniah sbb dah tau. Jom terus amalkan Cik Mid. :)

      Delete
  2. Satu lgi yg kita boleh doa utk anak ialah, msa anak nak pergi sekolah, pengang ubun dia dn bca al-Fatihah dan insyirah lps tu doa supaya di berkati ilmu, terangkn hatinya ketika menuntut ilmu di sekolah dn berikan kebaikkan keatasnya serta manfaat ke atas ilmu yg dia peroleh...pnjg tak...? Doalh apa2 pun..itu yg knor hari2 bt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh I see...... thanks K.Nor atas perkongsian. :)

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...