Thursday, October 30, 2014

Angkara Isteri Main Facebook

Assalamualaikum.. w.b.t.. and morning!!!


Moga  ceria pagi ni.  Bagi yg berduka,  usah dibiar dukamu berpanjangan, nt muka cepat krepot.. ko jugak yg rugi.   Istigfar je byk2  nokss... pi ambik calculator...  tekan.. tekan... tekan.. sambil istigfar... sampai dpt ribu2.. berhenti.. kang ada masa free baca lg.  inshaallah... Allah akan menolongmu.  Allah suka org2 yg sabar dan bersama2 org yg sabar.


Kalau usaha telah dibuat, doa pun sudah, tapi si dia masih dgn egonya, membuat hidupmu merana dan berendam air mata, biarkan. Serahkan je pd Allah bulat2,  mungkin Dia ada perancangan lain yg lebih baik... who knows kan... rupa2nya Allah nk bg jodoh lain yg lebih kacak.  Barulah padan dgn muka dia... kah kah kah.  Mandai je aku.


Bagi yg bahagia pula.. usah dipamer sgt keterujaanmu itu di alam maya. Maklum saja... rambut sama hitam, kaler hati lain2... ada hijau, maroon etc... mcm kes Kak Mah bukan nama sebenar dlm video bwh ni..  Selamat mendengar.


 




"Suami adalah jodoh yg dikurnia oleh Allah, maka.. andai jodoh  anda itu bermasalah, adukan kembali pada si pemberi jodoh tersebut, inshaallah pasti ada jalan. Allah memberi dlm bentuk yg sama sekali tidak kita duga.. malah diberinya dgn melimpah ruah pula".. 

Mengadu je kat Allah ye... tak mo mengadu domba kat pesbuk.  Sekian. 

6 comments:

  1. Rindu pula pada jodoh saya...
    Maklumla dekat tapi jauh...hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekat tapi jauh?. Busy la tu... maklum rezeki dah bertambah2.

      Delete
  2. ye btul setuju ayat2 keramat kt bwah tu..

    ReplyDelete
  3. Terima kasih di atas pengkongsian ini, insaf .. Terasa kerdil jer

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...