Thursday, November 6, 2014

Dating Bawah Pokok Siang-siang Buta

Rasa2nya ai belum pernah buat entry tentang restoran bawah pokok kat Jb ni kan?. Ini bermakna dah lebih dari 8 tahun ai tak singgah makan kat sini.  Oh lamanyaa!!.


Mari kita tengok apa ada kat sana!!.



Laksa Johor, Mee rebus tulang,
Laici Kang - itu yg kami mkn lunch td.

Juga terjual pelbagai lagi menu lauk pauk utk dimkn bersama nasi putih.
Goreng pisang pun ada.


Boleh makan secara "wanita
Melayu terakhir" (bersimpuh) 
mahupun duduk atas kerusi..


Lokasi : Restoran  Sup Tulang ZZ. 
JKR Daerah  - Jln Petri



Ok la.. itu je nak tulis, jgn lupa baca Yassin dan Surah Kahfi di mlm Jumaat
nan mulia ni.. :)


3 comments:

  1. Salam kenal... dulu pernah juga makan di sini... tak tahu nak cakap sedap ke tidak sebab tengah lapar... org lapar takleh bagi komen... semuanya sedap saja

    Salam kenal

    ReplyDelete
  2. Nak dating tu jangan lupa bawak surat nikah

    ReplyDelete
  3. wow nmpk mcm lazat jet..
    bwh pokom lgi tu..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...