Thursday, February 19, 2015

Datuk Siti Nurhaliza ~ satu inspirasi


Assalamualaikum.. Lama kan blog ai ni tak buat gossip retis.. tetiba di mlm nan buta.. terupload plak pix Datuk Siti Nurhaliza. Kenapakah?.  Motifnya apakah Sam?



Motifnya puan2.. sbg wanita ai nak merakam rasa bangga ler..sbb beliau dinobatkan sbg wanita ketiga terkaya kat Malaysia.  Tahniah Dato'.. bg la ai 1juta.. nak bisnes tempe ni.

Well puan2...
Tidakkah itu 1 motivasi utk adik2 cumil di luar sana?.  Especially utk yg mengadu domba..

"Kak Mirror.. tolong la sy Kak.. sy kecewa dgn si polan".

Dah!.  Lupakan!. Lupakan rasa kecewamu.

KILL THEM WITH SUCCESS AND BURY WITH A SMILE!!.

 Jgn nak bazir air mata sgt melayan si pendusta besar mcm tu. Baik kau upgradekan diri sampai jadi wanita terkaya.. kalau tak kaya harta pun kurang2 kaya budi bahasa... (emm mcm Kak Mirror.. Haha.. )

Hentikan Tangisanmu.. Jika tiada Bahu utk bersandar kau masih ada lantai  utk bersujud. Bangunlah Di sepertiga Mlm.

Siapa tau kan.. Allah bagi ko kecewa yg byk.. supaya satu hari nanti ko dpt merasai nikmat bahagia yg hakiki.


P/s...  Kak mirror plak terinspirasi dgn cara kematian TGNA. Bestnya kan.. jelez ai meninggal hari Jumaat. (It's not about party yg ai nk ckp ye.. jgn salah fhm..tp sbb beliau Ulamak).

8 comments:

  1. Inspirasi yang baik ni. Dengan usaha semua akan tercapai..insyaAllah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin..
      Aisy - tak sabar ai nk tengok "Aisy Cafe" yg U impikan tu.

      Delete
    2. Haha..tapi bukan dalam masa terdekat ye. InsyaAllah ada..

      Delete
  2. Wowwww... saya teruja dengan nasihat2 baik dalam entri nih... caya lah... saya sendiri pun akan ambil iktibar... kalau tiada bahu untuk bersandar masih ada lantai untuk sujud... tetiba teringat kata2 Ramona Rahman kepada M.Nasir dalam filem Fenomena... Mungkin Tuhan telah sediakan tempat yang bahagia untuk kita di hari esok sebagai hadiah dari ketabahan kita hari ini...

    ReplyDelete
  3. betul ke ketiga terkya?
    ..setuju jugalh kta si najib tu... Allah tk nk bg kita kaya Allah tahu sbnrnya.. anak2 harta tk ternilai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. K. NOR ~ napa?. X percaya?. Hihi..
      Kan Tok T juga adalah Usahawan Kosmetik.


      Delete
  4. suka dgn kak mirror punyer ayat :
    Hentikan Tangisanmu.. Jika tiada Bahu utk bersandar kau masih ada lantai utk bersujud. Bangunlah Di sepertiga Mlm.

    Siapa tau kan.. Allah bagi ko kecewa yg byk.. supaya satu hari nanti ko dpt merasai nikmat bahagia yg hakiki.
    menaik semangat manusia mcm i yg x brape nka semngat kehkehkehkeh

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...